czwartek, 12 grudnia 2013

pierwszy dzień

Witam !

No tak witam i od razu pytam, jak Wam minął pierwszy dzień ćwiczeń?
U mnie to wyglądało tak:
  • 30 brzuszków
  • a6w 
  • hula hop 
Rano starałam się zjeść więcej, bo śniadanie to podstawa ale nie tylko, stwierdziłam że śniadanie się spali szybko bo ma na to cały dzień. Nie było to kilka kęsów kanapki a raczej dwie kanapki do tego herbata czarna i w drogę ;)
Następnie postanowiłam zjeść zupę jako obiad, a na koniec zjadłam frytki (jestem z nich nie zadowolona, gdyż miałam ograniczać tłuszcz a na kolacje wzięłam frytki) ale za kare zrobię kilka brzuszków :)
A Wy jak siebie poradziliście ? 
Przyznam szczerze, że mi na początku było łatwo, ale w połowie dnia już miałam dość chciałam się poddać, ale wtedy włączyłam sobie zdjęcia płaskiego brzucha i od razu motywacja :)
Jutro mam zamiar, zwiększyć liczbę brzuszków chociaż obawiam się, że jutro będę mieć zakwasy ;P






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz